Od 3 listopada 2022 r. zmienione zostały hasła logowania do 3 platform:

  • Google Meet
  • e.wszia.opole.pl
  • Microsoft 365

Od tej pory hasło składa się dodatkowo z liter zawartych w numerze indeksu (pierwsza litera duża, druga litera mała) oraz numeru PESEL

Np. dla osoby z numerem indeksu aa12345 i PESELem 00123456789 hasło będzie miało postać:

Aa00123456789.

Dostęp do strony głównej Uczelni pozostaje bez zmian.

From November 3, 2022, login passwords for 3 platforms have been changed:

  • Google Meet
  • e.wszia.opole.pl
  • Microsoft 365

From now on, the password additionally consists of the letters contained in the index number (the first capital letter, the second small letter) and the PESEL number

For example, for a person with the index number xd12345 and PESEL 00123456789 the password will be:

Xd00123456789.

Access to the University’s homepage remains unchanged.

Informacje

Sprawdź numer indeksu

Logowanie do wszystkich poniższych serwisów wymaga loginu i hasła.

Jako login wymagany jest aktualny numer indeksu.

Jeżeli studiują Państwo na kilku kierunkach równocześnie to posiadają państwo kilka numerów indeksu i tym samym kilka kont w serwisie Google i Moodle.

Numer swojego indeksu można sprawdzić za pomocą poniższego linku:

Sprawdź swój numer indeksu

 

Strona główna Uczelni
  • W prawym górnym rogu  – ZALOGUJ SIĘ
  • Login to nr indeksu np.: aa123456
  • Hasło to PESEL
E-wszia (Moodle)

e.wszia.opole.pl 

  • Nazwa użytkownika to nr_indeksu@g.wszia.opole.pl 
    np.: aa123456@g.wszia.opole.pl
    UWAGA: całość pisana mały literami, bez spacji.
  • Hasło składa się z liter zawartych w numerze indeksu (pierwsza litera duża, druga litera mała) oraz numeru PESEL
    Np. dla osoby z numerem indeksu aa12345 i PESELem 00123456789 hasło będzie miało postać: Aa00123456789.

Na kokpicie powinni mieć Państwo ikony z przedmiotami realizowanymi w danym semestrze. W tym miejscu będą dostępne materiały dydaktyczne.

Na studiach podyplomowych jedna z ikon o nazwie Serwis informacyjny zawiera informacje dotyczące form zaliczenia, dokumentów niezbędnych do realizacji praktyk itp.

English version of the manual

Google (GoogleMeet)

Na tej platformie będą prowadzone zajęcia w czasie rzeczywistym.

Film instruktażowy dostępny tutaj

Instructional video available here

Otwieramy stronę https://www.google.com i w prawym górnym rogu klikamy przycisk „zaloguj się” lub „dodaj kolejne konto”. Następnie wpisujemy:

  • Nazwa użytkownika to nr_indeksu@g.wszia.opole.pl 
    np.: aa123456@g.wszia.opole.pl
    UWAGA: całość pisana mały literami, bez spacji.
  • Hasło składa się z liter zawartych w numerze indeksu (pierwsza litera duża, druga litera mała) oraz numeru PESEL
    Np. dla osoby z numerem indeksu aa12345 i PESELem 00123456789 hasło będzie miało postać: Aa00123456789.

Osoby posiadające prywatne konta pocztowe na Gmailu muszą w pierwszej kolejności wylogować się z nich.

Po zalogowaniu się klikamy w prawym górnym rogu na menu  i wybieramy kalendarz. Po wybraniu określonej daty powinny pojawić się zaplanowane zajęcie. Będą tam umieszczane plany zajęć na cały semestr.

Po kliknięciu na wydarzenie klikamy niebieski przycisk „Dołącz w Google Meet

Skrzynka pocztowa (Gmail)

Po uzyskaniu dostępu do platformy Google prosimy o korzystanie z poczty w domenie @g.wszia.opole.pl. Logujemy się do niej tak jak do platformy Google Meet, ale w menu wybieramy „Gmail”. Za pomocą tej poczty prosimy o prowadzenie korespondencji z Uczelnią.

Microsoft 365 dla uczniów lub studentów

Pakiet Office firmy Microsoft udostępnianym na czas studiowania aktywnym studentom studiów I i II stopnia oraz studiów jednolitych magisterskich.  W celu uzyskania dostępu do pakietu Office należy:

1. Wypełnić poniższy formularz (link do formularza) jest on dostępny tylko po zalogowaniu się na swoje konto pocztowe w domenie @g.wszia.opol.pl.

2. Po weryfikacji danych na adres Studenta w domenie @g.wszia.opole.pl zostaną wysłane dalsze informacje.

 

Opiekunowie semestrów

Zarządzanie:

  • I/II semestr I stopnia – mgr inż. I. Mstowska;
  • III/IV semestr I stopnia – mgr J. M. Kaczmarek;
  • V/VI semestr I stopnia – mgr F. Pokusa;
  • I/II semestr II stopnia – mgr E. Piróg;
  • III/IV semestr II stopnia – dr M. Janicki.

Studia niestacjonarne

Zarządzanie:

  • I/II semestr I stopnia – mgr inż I. Mstowska;
  • III/IV semestr I stopnia – mgr J. M. Kaczmarek;
  • V/VI semestr I stopnia – mgr F. Pokusa;
  • I/II semestr II stopnia – mgr K. Syrytczyk;
  • III/IV semestr II stopnia – mgr W. Rudy.

Logistyka:

  • III/IV semestr I stopnia – mgr K. Syrytczyk;
  • V/VI semestr I stopnia – dr F. Reiss;

Administracja:

  • I/II semestr I stopnia – dr M. Krzyżanowska;
  • III/IV semestr I stopnia – dr B. Olszewski;
  • V/VI semestr I stopnia – mgr E. Piróg.