Od 5 października 2023 r. ujednolicamy sposób logowania do naszych platform:

  • strona główna uczelni
  • Google (Google Meet+Kalendarz+Gmail)
  • Moodle (e.wszia)

Szczegółowe informacje w menu rozwijany poniżej.

Informacje

Sprawdź numer indeksu

Logowanie do wszystkich poniższych serwisów wymaga loginu i hasła.

Jako login wymagany jest aktualny numer indeksu.

Jeżeli studiują Państwo na kilku kierunkach równocześnie to posiadają państwo kilka numerów indeksu i tym samym kilka kont w serwisie Google i Moodle.

Numer swojego indeksu można sprawdzić za pomocą poniższego linku:

Sprawdź swój numer indeksu

 

Strona główna Uczelni

W prawym górnym rogu  – ZALOGUJ SIĘ

  • Nazwa użytkownika to nr_indeksu@g.wszia.opole.pl 
    np.: aa123456@g.wszia.opole.pl
    UWAGA: całość pisana mały literami, bez spacji.
  • Hasło składa się z liter zawartych w numerze indeksu (pierwsza litera duża, druga litera mała) oraz numeru PESEL*
    Np. dla osoby z numerem indeksu aa12345 i PESELem 00123456789 hasło będzie miało postać: Aa00123456789.

*Jeżeli nie masz numeru PESEL to hasło składa się z daty twojego urodzenia: YYMMDD oraz pięciu zer (00000). 
Dla osoby urodzonej 5 grudnia 2019 r. będzie to 19120500000

E-wszia (Moodle)

e.wszia.opole.pl 

  • Nazwa użytkownika to nr_indeksu@g.wszia.opole.pl 
    np.: aa123456@g.wszia.opole.pl
    UWAGA: całość pisana mały literami, bez spacji.
  • Hasło składa się z liter zawartych w numerze indeksu (pierwsza litera duża, druga litera mała) oraz numeru PESEL*
    Np. dla osoby z numerem indeksu aa12345 i PESELem 00123456789 hasło będzie miało postać: Aa00123456789.

*Jeżeli nie masz numeru PESEL to hasło składa się z daty twojego urodzenia: YYMMDD oraz pięciu zer (00000). 
Dla osoby urodzonej 5 grudnia 2019 r. będzie to 19120500000

Na kokpicie powinni mieć Państwo ikony z przedmiotami realizowanymi w danym semestrze. W tym miejscu będą dostępne materiały dydaktyczne.

Na studiach podyplomowych jedna z ikon o nazwie Serwis informacyjny zawiera informacje dotyczące form zaliczenia, dokumentów niezbędnych do realizacji praktyk itp.

English version of the manual

Google (GoogleMeet)

Na tej platformie będą prowadzone zajęcia w czasie rzeczywistym.

Film instruktażowy dostępny tutaj

Instructional video available here

Otwieramy stronę https://www.google.com i w prawym górnym rogu klikamy przycisk „zaloguj się” lub „dodaj kolejne konto”. Następnie wpisujemy:

  • Nazwa użytkownika to nr_indeksu@g.wszia.opole.pl 
    np.: aa123456@g.wszia.opole.pl
    UWAGA: całość pisana mały literami, bez spacji.
  • Hasło składa się z liter zawartych w numerze indeksu (pierwsza litera duża, druga litera mała) oraz numeru PESEL*
    Np. dla osoby z numerem indeksu aa12345 i PESELem 00123456789 hasło będzie miało postać: Aa00123456789.

*Jeżeli nie masz numeru PESEL to hasło składa się z daty twojego urodzenia: YYMMDD oraz pięciu zer (00000). 
Dla osoby urodzonej 5 grudnia 2019 r. będzie to 19120500000

Osoby posiadające prywatne konta pocztowe na Gmailu muszą w pierwszej kolejności wylogować się z nich.

Po zalogowaniu się klikamy w prawym górnym rogu na menu  i wybieramy kalendarz. Po wybraniu określonej daty powinny pojawić się zaplanowane zajęcie. Będą tam umieszczane plany zajęć na cały semestr.

Po kliknięciu na wydarzenie klikamy niebieski przycisk „Dołącz w Google Meet

Skrzynka pocztowa (Gmail)

Po uzyskaniu dostępu do platformy Google prosimy o korzystanie z poczty w domenie @g.wszia.opole.pl. Logujemy się do niej tak jak do platformy Google Meet, ale w menu wybieramy „Gmail”. Za pomocą tej poczty prosimy o prowadzenie korespondencji z Uczelnią.

Microsoft 365 dla uczniów lub studentów

Pakiet Office firmy Microsoft udostępnianym na czas studiowania aktywnym studentom studiów I i II stopnia oraz studiów jednolitych magisterskich.  W celu uzyskania dostępu do pakietu Office należy:

1. Wypełnić poniższy formularz (link do formularza) jest on dostępny tylko po zalogowaniu się na swoje konto pocztowe w domenie @g.wszia.opol.pl.

2. Po weryfikacji danych na adres Studenta w domenie @g.wszia.opole.pl zostaną wysłane dalsze informacje.

 

Opiekunowie semestrów

Zarządzanie:

  • I/II semestr I stopnia – mgr inż. I. Mstowska;
  • III/IV semestr I stopnia – mgr J. M. Kaczmarek;
  • V/VI semestr I stopnia – mgr F. Pokusa;
  • I/II semestr II stopnia – mgr E. Piróg;
  • III/IV semestr II stopnia – dr M. Janicki.

Studia niestacjonarne

Zarządzanie:

  • I/II semestr I stopnia – mgr inż I. Mstowska;
  • III/IV semestr I stopnia – mgr J. M. Kaczmarek;
  • V/VI semestr I stopnia – mgr F. Pokusa;
  • I/II semestr II stopnia – mgr K. Syrytczyk;
  • III/IV semestr II stopnia – mgr W. Rudy.

Logistyka:

  • III/IV semestr I stopnia – mgr K. Syrytczyk;
  • V/VI semestr I stopnia – dr F. Reiss;

Administracja:

  • I/II semestr I stopnia – dr M. Krzyżanowska;
  • III/IV semestr I stopnia – dr B. Olszewski;
  • V/VI semestr I stopnia – mgr E. Piróg.