+48 515 927 114
+48 515 927 117
  • Polski
    • Українська
    • English
  • Jestem studentem
    • Aktualności
    • Kierunki pedagogiczne
    • Kierunki ekonomiczne
    • Studia podyplomowe
    • Platformy e-learningowe
    • E-learning
    • Indeks studenta
    • Sprawdź indeks
    • Podania do pobrania
    • Stypendia
    • Opłaty 2025/2026
    • Opłaty 2024/2025
    • Samorząd
    • Biblioteka
    • Akademik
    • Kręgielnia
    • Certyfikaty
  • Uczelnia
    • Władze uczelni
    • Atuty
    • Bip
    • Przetargi
    • Współpraca
    • Program Erasmus
    • Wirtualny spacer
    • Wirtualny spacer – Wysoki kontrast
  • Galeria
  • Kontakt
  • BIP
  • Polski
    • Українська
    • English
  • Zaloguj
  • Zaloguj
Menu
  • Rekrutacja
  • STUDIA I STOPNIA
    (LICENCJACKIE)
    Resocjalizacja z kryminologią
    • Resocjalizacja z kryminologią - NOWOŚĆ!
    Zarządzanie
    • Cyfrowy menedżer - sztuczna inteligencja w zarządzaniu - NOWOŚĆ!
    • Menedżer sportu i turystyki
    • Zarządzanie finansami i rachunkowość
    • Zarządzanie logistyczno-marketingowe
    • Zarządzanie personelem
    • Zarządzanie w przedsiębiorstwie i administracji
    PEDAGOGIKA
    • Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza
    • Pedagogika pracy i zarządzanie zasobami ludzkimi
    • Integracja sensoryczna - NOWOŚĆ!
  • STUDIA II STOPNIA
    (MAGISTERSKIE)
    Resocjalizacja z kryminologią
    • Resocjalizacja z kryminologią - NOWOŚĆ!
    Pedagogika
    • Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza
    • Pedagogika pracy i zarządzanie zasobami ludzkimi
    • Integracja sensoryczna - NOWOŚĆ!
    Zarządzanie
    • Cyfrowy menedżer - Sztuczna inteligencja w zarządzaniu - NOWOŚĆ!
    • Menadżer sportu i turystyki
    • Zarządzanie finansami i rachunkowość
    • Zarządzanie personelem
    • Zarządzanie w przedsiębiorstwie i administracji
    • Menedżer logistyki
  • JEDNOLITE STUDIA
    MAGISTERSKIE
    Studia stacjonarne (dzienne)
    • Pedagogika specjalna
    • Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
    Studia niestacjonarne (zaoczne)
    • Pedagogika specjalna
    • Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
  • STUDIA
    PODYPLOMOWE
    Pedagogiczne
    Ekonomiczne
    Studia kwalifikacyjne dla nauczycieli
    • Bibliotekoznawstwo i informacja naukowa
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Logopedia
    • Przedsiębiorczość – nowość!
    • Przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalne: Edukacja włączająca – nowość!
    • Przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika)
    • Przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością słuchową (Surdopedagogika)
    • Przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością wzrokową (Tyflopedagogika)
    • Przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej: Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
    • Przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej: Pedagogika leczniczo-terapeutyczna
    • Przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej: Pedagogika resocjalizacyjna
    • Przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej: Terapia pedagogiczna (Pedagogika korekcyjna)
    • Przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej: Wczesne wspomaganie rozwoju małego dziecka
    • Przygotowanie w zakresie psychologiczno-pedagogicznym oraz dydaktycznym (nadające kwalifikacje do nauczania przedmiotów – przygotowanie pedagogiczne)
    • Wychowanie Seksualne – Wychowanie do życia w rodzinie
  • KURSY
    SPECJALIZACYJNE
    Kursy specjalizacyjne
    Dedykowane studia podyplomowe
    Dedykowane kursy i szkolenia

Formularz studia I stopnia Zarządzanie

Home » Formularz studia I stopnia Zarządzanie

Formularz studia I stopnia Zarządzanie

Dane personalne

Imię i nazwisko(wymagane)
Imiona rodziców(wymagane)
Nazwisko rodowe
MM ukośnik DD ukośnik RRRR
Miejsce zamieszkania przed rozpoczęciem studiów(wymagane)
Płeć(wymagane)

WYBRANE PRZEZ KANDYDATA STUDIA

STUDIA I STOPNIA(wymagane)
Kierunek: ZARZĄDZANIE
Wybieram moduł kształcenia(wymagane)
Wybieram moduł kształcenia(wymagane)
Język obcy:(wymagane)
Adres zamieszkania(wymagane)
Adres do korespondencji

Pozostałe dane

Upuść pliki tutaj lub
Maks. rozmiar pliku: 500 MB.
    Upuść pliki tutaj lub
    Maks. rozmiar pliku: 500 MB.
      Zgoda(wymagane)
      Zgoda(wymagane)

      Kontakt z nami

      Adres:

      ul. Niedziałkowskiego 18
      45-085 Opole,

      E-mail

      info@poczta.wszia.opole.pl

      ANS-WSZiA w Opolu

      REGON 531152730

      NIP 7541824897

      Instagram

      7 1
      28 0
      40 0
      28 0
      19 0
      30 0
      35 0
      10 0

      Adres:

      ul. Niedziałkowskiego 18
      45-085 Opole
      info@poczta.wszia.opole.pl
      Adres e-Doręczeń:
      AE:PL-45695-91099-EDBHG-26

      Konto główne WSZiA

      PKO BP I o/Opole,
      39 1020 3668 0000 5902 0009 9804
      Kod BIC (SWIFT): BPKOPLPW

      Foreign currency account

      Account for payments in euro only:
      36 1020 5226 0000 6602 0709 9924
      Kod BIC (SWIFT): BPKOPLPW

      WSZiA 2022 wszelkie prawa zastrzeżone

      • Rekrutacja
      • Informacje
      • Jestem studentem
        • Aktualności
        • Kierunki pedagogiczne
        • Kierunki ekonomiczne
        • Studia podyplomowe
        • Platformy e-learningowe
        • E-learning
        • Indeks studenta
        • Sprawdź indeks
        • Podania do pobrania
        • Stypendia
        • Opłaty 2025/2026
        • Opłaty 2024/2025
        • Samorząd
        • Biblioteka
        • Akademik
        • Kręgielnia
        • Certyfikaty
      • Uczelnia
        • Władze uczelni
        • Atuty
        • Bip
        • Przetargi
        • Współpraca
        • Program Erasmus
        • Wirtualny spacer
        • Wirtualny spacer – Wysoki kontrast
      • Galeria
      • Kontakt
      • BIP
      • STUDIA I STOPNIA (LICENCJACKIE)
        • Zarządzanie
          • Menedżer sportu i turystyki
          • Zarządzanie finansami i rachunkowość
          • Zarządzanie personelem
          • Zarządzanie w przedsiębiorstwie i administracji
        • Pedagogika
          • Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza
          • Pedagogika pracy i zarządzanie zasobami ludzkimi
          • Integracja sensorycznaNowość
        • Logistyka
          • Logistyka w biznesie
          • Systemy informatyczne w logistyce
        • Resocjalizacja z kryminologią
      • STUDIA II STOPNIA (MAGISTERSKIE)
        • Resocjalizacja z kryminologią – studia II stopnia
        • Pedagogika
          • Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza ( on-line )
          • Pedagogika pracy i zarządzanie zasobami ludzkimi
        • Zarządzanie
          • Menedżer sportu i turystyki
          • Zarządzanie finansami i rachunkowość
          • Zarządzanie personelem
          • Zarządzanie w przedsiębiorstwie i administracji
          • Menedżer logistyki
      • JEDNOLITE STUDIA MAGISTERSKIE
        • Studia stacjonarne (dzienne)
          • Pedagogika specjalna
          • Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
        • Studia niestacjonarne (zaoczne)
          • Pedagogika specjalna
          • Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
      • STUDIA PODYPLOMOWE
        • Kierunki Pedagogiczne
          • Asystent rodziny ( on-line )
          • Coaching – trener osobisty i biznesu ( on-line )
          • Doradztwo zawodowe i edukacyjne (hybrydowe)
          • Gerontologia i opieka długoterminowa ( on-line )
          • Gerontopedagogika (studia hybrydowe)
          • Integracja sensorycznaNowość
          • Mediacje i negocjacje (studia hybrydowe)
          • Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza ( on-line )
          • Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z pomocą psychologiczną
          • Pedagogika resocjalizacyjna
          • Pedagogika resocjalizacyjna i profilaktyka społeczna
          • Trener umiejętności społecznych
        • Kierunki Ekonomiczne
          • Koordynator medycznyNowość
          • Logistyka dla nauczycieli (studia hybrydowe)
          • Logistyka i zarządzanie kryzysowe (studia hybrydowe)
          • Menedżer energetyczny (studia hybrydowe)Nowość
          • Menedżer sportu i turystyki
          • Wiedza o społeczeństwie i Etyka
          • Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy (BHP)
          • Zarządzanie w administracji publicznej
          • Zarządzanie w ochronie zdrowia
          • Zarządzanie w placówkach oświatowych
          • Zarządzanie w służbach mundurowychNowość
          • Zarządzanie zasobami ludzkimi
        • Studia kwalifikacyjne dla nauczycieli
          • LogopediaNowość
          • Biznes i zarządzanie
          • Przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej: Edukacja włączająca
          • Przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika) ( on-line )
          • Przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością słuchową (Surdopedagogika) ( on-line )
          • Przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością wzrokową (Tyflopedagogika) ( on-line )
          • Przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej: Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
          • Edukacja zdrowotna
          • Przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej: Pedagogika leczniczo-terapeutyczna
          • Przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej: Pedagogika resocjalizacyjna
          • Przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej: Terapia pedagogiczna
          • Przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej: Wczesne wspomaganie rozwoju małego dziecka
          • Przygotowanie w zakresie psychologiczno-pedagogicznym oraz dydaktycznym (nadające kwalifikacje do nauczania przedmiotów – przygotowanie pedagogiczne)
      • KURSY SPECJALIZACYJNE

      Dostępność

      Tryby dostępności

      Tryb awaryjny epilepsji
      Tłumi kolor i usuwa migotanie
      Tryb ten umożliwia osobom cierpiącym na epilepsję bezpieczne korzystanie z serwisu poprzez wyeliminowanie ryzyka napadów padaczkowych wynikających z migających lub mrugających animacji oraz ryzykownych kombinacji kolorystycznych.
      Tryb dla niedowidzących
      Poprawia wygląd strony internetowej
      Ten tryb dostosowuje stronę internetową do wygody użytkowników z wadami wzroku, takimi jak pogarszający się wzrok, widzenie tunelowe, zaćma, jaskra i inne.
      Tryb niepełnosprawności poznawczej
      Pomaga skupić się na określonej treści
      Ten tryb zapewnia różne opcje wspomagające, aby pomóc użytkownikom z zaburzeniami poznawczymi, takimi jak dysleksja, autyzm, CVA i inne, w łatwiejszym skupieniu się na podstawowych elementach witryny.
      Tryb przyjazny ADHD
      Zmniejsza rozproszenie uwagi i poprawia koncentrację
      Ten tryb pomaga użytkownikom z ADHD i zaburzeniami neurorozwojowymi w łatwiejszym czytaniu, przeglądaniu i skupianiu się na głównych elementach witryny, przy jednoczesnym znacznym ograniczeniu czynników rozpraszających.
      Tryb ślepoty
      Umożliwia korzystanie z witryny za pomocą czytnika ekranu
      Ten tryb konfiguruje stronę internetową tak, aby była kompatybilna z czytnikami ekranu, takimi jak JAWS, NVDA, VoiceOver i TalkBack. Czytnik ekranu to oprogramowanie dla niewidomych użytkowników, które jest instalowane na komputerze i smartfonie, a strony internetowe muszą być z nim kompatybilne.

      Słownik online

        Czytelne doświadczenie

        Skalowanie treści
        Domyślny
        Lupa tekstu
        Czytelna czcionka
        Przyjazny dla dysleksji
        Zaznacz tytuły
        Zaznacz łącza
        Rozmiar czcionki
        Domyślny
        Wysokość linii
        Domyślny
        Odstępy między literami
        Domyślny
        Wyrównane do lewej
        Wyrównane do środka
        Wyrównane do prawej

        Wizualnie przyjemne wrażenia

        Ciemny kontrast
        Lekki kontrast
        Monochromia
        Wysoki kontrast
        Wysokie nasycenie
        Niskie nasycenie
        Dostosuj kolory tekstu
        Dostosuj kolory tytułu
        Dostosuj kolory tła

        Łatwa orientacja

        Wycisz dźwięki
        Ukryj obrazy
        Wirtualna klawiatura
        Przewodnik czytania
        Zatrzymaj animacje
        Maska do czytania
        Podświetl kursor
        Wyróżnij ostrość
        Duży ciemny kursor
        Duży kursor świetlny
        Czytanie poznawcze
        Klawisze nawigacyjne
        Nawigacja głosowa

        Akademia Nauk Stosowanych WSZiA w Opolu

        Stan zgodności

        Jesteśmy głęboko przekonani, że internet powinien być dostępny dla każdego, i zobowiązujemy się do zapewnienia witryny internetowej dostępnej dla jak najszerszego grona odbiorców, niezależnie od okoliczności i umiejętności.

        Aby to osiągnąć, staramy się jak najściślej przestrzegać wytycznych World Wide Web Consortium (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) na poziomie AA. Niniejsze wytyczne wyjaśniają, jak udostępnić treści internetowe osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Przestrzeganie tych wytycznych pomaga nam zapewnić, że witryna jest dostępna dla wszystkich osób: osób niewidomych, osób z upośledzeniem ruchowym, osób z upośledzeniem wzroku, osób z upośledzeniem funkcji poznawczych i nie tylko.

        Ta witryna internetowa wykorzystuje różne technologie, które mają na celu zapewnienie jej jak największej dostępności przez cały czas. Korzystamy z interfejsu ułatwień dostępu, który umożliwia osobom z określonymi niepełnosprawnościami dostosowanie interfejsu użytkownika (interfejsu użytkownika) witryny i zaprojektowanie go do ich osobistych potrzeb.

        Dodatkowo witryna wykorzystuje aplikację opartą na sztucznej inteligencji, która działa w tle i stale optymalizuje poziom dostępności. Ta aplikacja koryguje kod HTML witryny, dostosowuje jej funkcjonalność i zachowanie do czytników ekranu używanych przez użytkowników niewidomych oraz do funkcji klawiatury używanych przez osoby z upośledzeniem ruchowym.

        Jeśli znalazłeś awarię lub masz pomysły na ulepszenia, chętnie się z Tobą skontaktujemy. Możesz skontaktować się z operatorami witryny, korzystając z następującego adresu e-mail dziekanat@poczta.wszia.opole.pl

        Czytnik ekranu i nawigacja za pomocą klawiatury

        Nasza witryna internetowa wykorzystuje technikę atrybutów ARIA (dostępne bogate aplikacje internetowe) wraz z różnymi zmianami behawioralnymi, aby zapewnić niewidomym użytkownikom korzystającym z czytników ekranu możliwość czytania, rozumienia i korzystania z funkcji witryny. Gdy tylko użytkownik z czytnikiem ekranu wejdzie na Twoją witrynę, natychmiast otrzyma monit o wprowadzenie profilu czytnika ekranu, aby mógł efektywnie przeglądać i obsługiwać witrynę. Oto jak nasza witryna spełnia niektóre z najważniejszych wymagań dotyczących czytników ekranu, a także zrzuty ekranu konsoli z przykładami kodu:

        1. Optymalizacja czytnika ekranu: uruchamiamy proces w tle, który uczy się komponentów witryny od góry do dołu, aby zapewnić ciągłą zgodność nawet podczas aktualizacji witryny. W ramach tego procesu udostępniamy czytnikom ekranu istotne dane przy użyciu zestawu atrybutów ARIA. Na przykład zapewniamy dokładne etykiety formularzy; opisy ikon, które można wykorzystać (ikony mediów społecznościowych, ikony wyszukiwania, ikony koszyka itp.); wytyczne dotyczące walidacji danych wejściowych formularzy; role elementów, takie jak przyciski, menu, dialogi modalne (wyskakujące okienka) i inne. Ponadto proces działający w tle skanuje wszystkie obrazy w witrynie i zapewnia dokładny i zrozumiały opis oparty na rozpoznawaniu obiektów obrazu jako znacznik ALT (tekst alternatywny) dla obrazów, które nie są opisane. Wyodrębni również teksty osadzone w obrazie za pomocą technologii OCR (optyczne rozpoznawanie znaków). Aby w dowolnym momencie włączyć ustawienia czytnika ekranu, wystarczy nacisnąć kombinację klawiszy Alt+1. Użytkownicy czytników ekranu otrzymują również automatyczne powiadomienia o włączeniu trybu czytnika ekranu, gdy tylko wejdą na stronę internetową.

          Te dostosowania są zgodne ze wszystkimi popularnymi czytnikami ekranu, w tym JAWS i NVDA.

        2. Optymalizacja nawigacji za pomocą klawiatury: Proces w tle dostosowuje również kod HTML witryny i dodaje różne zachowania za pomocą kodu JavaScript, aby umożliwić obsługę witryny za pomocą klawiatury. Obejmuje to możliwość poruszania się po witrynie za pomocą klawiszy Tab i Shift + Tab, obsługi menu rozwijanych za pomocą klawiszy strzałek, zamykania ich za pomocą klawisza Esc, wyzwalania przycisków i łączy za pomocą klawisza Enter, nawigowania między elementami radia i pola wyboru za pomocą klawiszy strzałek oraz wypełniaj je spacją lub klawiszem Enter. Dodatkowo użytkownicy klawiatury znajdą menu szybkiej nawigacji i pomijania treści, dostępne w dowolnym momencie po kliknięciu Alt+1 lub jako pierwsze elementy strony podczas poruszania się za pomocą klawiatury. Proces w tle obsługuje również wyzwalane wyskakujące okienka, przesuwając fokus klawiatury w ich stronę, gdy tylko się pojawią, i nie pozwala, by fokus przesuwał się poza nie.

          Użytkownicy mogą również używać skrótów, takich jak „M” (menu), „H” (nagłówki), „F” (formularze), „B” (przyciski) i „G” (grafika), aby przeskakiwać do określonych elementów .

        Profile niepełnosprawności obsługiwane w naszej witrynie

        • Tryb bezpieczny dla epilepsji: ten profil umożliwia osobom cierpiącym na epilepsję bezpieczne korzystanie ze strony internetowej poprzez wyeliminowanie ryzyka napadów padaczkowych wynikających z migających lub migających animacji oraz ryzykownych kombinacji kolorów.
        • Tryb dla niedowidzących: ten tryb dostosowuje witrynę do wygody użytkowników z wadami wzroku, takimi jak pogorszenie wzroku, widzenie tunelowe, zaćma, jaskra i inne.
        • Tryb upośledzenia funkcji poznawczych: ten tryb zapewnia różne opcje pomocy, aby pomóc użytkownikom z zaburzeniami funkcji poznawczych, takimi jak dysleksja, autyzm, CVA i inne, łatwiej skupić się na najważniejszych elementach witryny.< /li>
        • Tryb przyjazny dla ADHD: ten tryb pomaga użytkownikom z ADHD i zaburzeniami rozwoju neurologicznego w łatwiejszym czytaniu, przeglądaniu i skupianiu się na głównych elementach witryny, przy jednoczesnym znacznym ograniczeniu czynników rozpraszających uwagę.
        • Tryb niewidomych: ten tryb konfiguruje witrynę internetową tak, aby była kompatybilna z czytnikami ekranu, takimi jak JAWS, NVDA, VoiceOver i TalkBack. Czytnik ekranu to oprogramowanie dla niewidomych użytkowników, które jest instalowane na komputerze i smartfonie, a strony internetowe muszą być z nim kompatybilne.
        • Profil nawigacji za pomocą klawiatury (niepełnosprawny ruchowo): ten profil umożliwia osobom z upośledzeniem ruchowym obsługę witryny za pomocą klawiatury Tab, Shift+Tab i klawiszy Enter. Użytkownicy mogą również używać skrótów, takich jak „M” (menu), „H” (nagłówki), „F” (formularze), „B” (przyciski) i „G” (grafika), aby przeskakiwać do określonych elementów.</ li>

        Dodatkowe poprawki w interfejsie użytkownika, wyglądzie i czytelności

        1. Dostosowanie czcionki – użytkownicy mogą zwiększać i zmniejszać jej rozmiar, zmieniać rodzinę (rodzaj), dostosowywać odstępy, wyrównanie, wysokość linii i nie tylko.
        2. Dostosowanie kolorów – użytkownicy mogą wybrać różne profile kontrastu kolorów, takie jak jasny, ciemny, odwrócony i monochromatyczny. Ponadto użytkownicy mogą zamieniać schematy kolorów tytułów, tekstów i tła, korzystając z ponad 7 różnych opcji kolorowania.
        3. Animacje – użytkownicy cierpiący na epilepsję mogą jednym kliknięciem zatrzymać wszystkie uruchomione animacje. Animacje kontrolowane przez interfejs obejmują filmy, GIF-y i przejścia CSS.
        4. Podświetlanie treści – użytkownicy mogą wyróżnić ważne elementy, takie jak linki i tytuły. Mogą też wybrać podświetlanie tylko elementów zaznaczonych lub najechanych kursorem.
        5. Wyciszanie dźwięku — użytkownicy aparatów słuchowych mogą odczuwać bóle głowy lub inne problemy z powodu automatycznego odtwarzania dźwięku. Ta opcja pozwala użytkownikom natychmiast wyciszyć całą witrynę.
        6. Zaburzenia poznawcze – wykorzystujemy wyszukiwarkę połączoną z Wikipedią i Wikisłownikiem, umożliwiając osobom z zaburzeniami poznawczymi rozszyfrowanie znaczenia wyrażeń, inicjałów, slangu i innych.
        7. Dodatkowe funkcje – zapewniamy użytkownikom możliwość zmiany koloru i rozmiaru kursora, korzystania z trybu drukowania, włączenia wirtualnej klawiatury i wielu innych funkcji.

        Kompatybilność przeglądarki i technologii wspomagających

        Staramy się obsługiwać jak najszerszą gamę przeglądarek i technologii wspomagających, aby nasi użytkownicy mogli wybrać najlepiej dopasowane do nich narzędzia, z jak najmniejszą liczbą ograniczeń. Dlatego bardzo ciężko pracowaliśmy, aby móc obsługiwać wszystkie główne systemy, które stanowią ponad 95% udziału w rynku użytkowników, w tym Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera i Microsoft Edge, JAWS i NVDA (czytniki ekranu), zarówno dla Windows i dla użytkowników komputerów Mac.

        Uwagi, komentarze i opinie

        Pomimo naszych najlepszych starań, aby każdy mógł dostosować witrynę do swoich potrzeb, nadal mogą istnieć strony lub sekcje, które nie są w pełni dostępne, są w trakcie udostępniania lub brakuje im odpowiedniego rozwiązania technologicznego, aby były dostępny. Mimo to stale ulepszamy naszą dostępność, dodając, aktualizując i ulepszając jej opcje i funkcje oraz opracowując i wdrażając nowe technologie. Wszystko to ma na celu osiągnięcie optymalnego poziomu dostępności, podążając za postępem technologicznym. Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z dziekanat@poczta.wszia.opole.pl

        Zadzwoń
        Napisz
        Rekrutacja