Wyszukiwanie

E-learning

Logowanie do wszystkich poniższych serwisów wymaga loginu i hasła.

Jako login wymagany jest aktualny numer indeksu.

Jeżeli studiują Państwo na kilku kierunkach równocześnie to posiadają państwo kilka numerów indeksu i tym samym kilka kont w serwisie Google i Moodle.

Numer swojego indeksu można sprawdzić za pomocą poniższego linku:

Sprawdź swój numer indeksu

wszia.opole.pl

  • W prawym górnym rogu  – ZALOGUJ SIĘ
  • Login to nr indeksu np.: aa123456
  • Hasło to PESEL

e.wszia.opole.pl 

  • Nazwa użytkownika to nr_indeksu@g.wszia.opole.pl  np.: aa123456@g.wszia.opole.pl
    UWAGA: całość pisana mały literami, bez spacji.
  • Hasło to PESEL

Na kokpicie powinni mieć Państwo ikony z przedmiotami realizowanymi w danym semestrze. W tym miejscu będą dostępne materiały dydaktyczne.

Na studiach podyplomowych jedna z ikon o nazwie Serwis informacyjny zawiera informacje dotyczące form zaliczenia, dokumentów niezbędnych do realizacji praktyk itp.

English version of the manual

Na tej platformie będą prowadzone zajęcia w czasie rzeczywistym.

Film instruktażowy dostępny tutaj

Instructional video available here

Otwieramy stronę https://www.google.com i w prawym górnym rogu klikamy przycisk „zaloguj się” lub „dodaj kolejne konto”. Następnie wpisujemy:

  • Login:  nr_indeksu@g.wszia.opole.pl  np.: aa123456@g.wszia.opole.pl
  • Hasło:  PESEL

Osoby posiadające prywatne konta pocztowe na gmailu muszą w pierwszej kolejności wylogować się z nich.

Po zalogowaniu się klikamy w prawym górnym rogu na menu  i wybieramy kalendarz. Po wybraniu określonej daty powinny pojawić się zaplanowane zajęcie. Będą tam umieszczane plany zajęć na cały semestr.

Po kliknięciu na wydarzenie klikamy niebieski przycisk „Dołącz w Google Meet

Po uzyskaniu dostępu do platformy Google prosimy o korzystanie z poczty w domenie @g.wszia.opole.pl. Logujemy się do niej tak jak do platformy Google Meet, ale w menu wybieramy „Gmail”. Za pomocą tej poczty prosimy o prowadzenie korespondencji z Uczelnią.

Pakiet Office firmy Microsoft udostępnianym na czas studiowania aktywnym studentom studiów I i II stopnia oraz studiów jednolitych magisterskich.  W celu uzyskania dostępu do pakietu Office należy:

1. Wypełnić poniższy formularz (link do formularza) jest on dostępny tylko po zalogowaniu się na swoje konto pocztowe w domenie @g.wszia.opol.pl.

2. Po weryfikacji danych na adres Studenta w domenie @g.wszia.opole.pl zostaną wysłane dalsze informacje.